I'M SO EXCITED

Startar inlägget med att tacka Therese och co. för en grym utekväll i stan.

Igår firades min syster av släkten på mammas sida. Vi åt diverse olika kakor och minisemlor. Större delen av kvällen ägnades åt att leta efter en butik där man kan hyra film som hade den nyss släppta filmen "Hypnotisören" med Mikael Persbrandt. Efter x-antal ringningar hit och dit lyckades vi hitta ett exemplar på Preem. Så åkte fort dit och hyrde filmen. När vi sen hade sett filmen tyckte i alla fall jag att den inte var så himla bra tyvärr. Men det kanske främst beror på att jag jämför med boken...Så allt letandes var nästan förgäves, haha. Somnade sked med älskling runt 23.

Idag har jag främst slappat hela dagen. Knappt rört mig. Eller jo, följde med mamma och tvättade bilen. Nu ska jag alldeles strax inta soffposition och se "Så ska det låta". Imorgon väntar tidig uppgång och senare arbetsintervju - spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0