KUNGSBERGET

Ja, då va man nyss hemkommen från en tre dagars visit i Kungsberget igen, fast den här gången med pappa och syster. Allt har varit kanon. God mat, bra boende, grymma backar och vädret kan man heller inte klaga på: ingen blåst, inge snö eller regn och grymt underlag i backen. Dock ingen sol förutom sista dagen då det var sol men lite sämre backen. Men alltså inget att klaga på.

Efter att vi igårkväll kom hem åt jag middag här hemma och sen, trot eller ej, men jag tog mig upp med Nilsson och körde ett gympass fast jag var helt död i benen.

Idag är det onsdag, ny dag nya möjligheter. Har hittills tagit mig en välförtjänt sovmorgon. Ska snart gå upp och fixa frukost och göra mig i ordning. Klockan 14 kommer älsklingen till Norrtälje och då ska vi gymma. Den hem till mig och mysa hela kvällen.

/ Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0