DAGEN

Idag har jag mest tagit det lugnt. Hade ledig dag idag, skönt som fasiken. Vaknade upp med älsklingen. Vi åt frulle och sen tittade vi på några avsnitt av The Walking Dead. Så himla bra serie. Vid 1 snåret cyklade jag med Toni till station och sen cyklade jag hem. Lånade Nilssons räknare och lyckades lösa det där jäkla mattetalet som jag inte tidigare lyckats få till. Annars har jag inte gjort så himla mycket idag, men desto mer blir det imorgon. För då har mamma ledig dag och då har hon bestämt att vi ska städa huset, kul. Blir nog en sväng på stan också. På kvällen ska jag träffa tjejerna och det verkar som att det vankas middag och skitsnack, trevligt. Men nu har jag babblat nog. Ska sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0