DAGARNAS DAGAR

Den senaste veckan har bestått av jobb och roligheter. I måndags jobbade jag på MRC - flygis. Tisdag, onsdag och torsdag befann jag mig i ett tält i kungsan och tog hand om små söta 1-4 klass elever tillsammans med andra Tekniksprångsalumner, KTH:are och Sveriges Ingenjörer. Tre grymt händelserika, lärorika och kalla dagar som jag sent kommer glömma.
 
I fredags kl två hämtade Rebecca upp mig. Då började vår Sverigeresa. Först plockade vi upp Carro i Västberga och sen fortsatte vår färd ner till Linkeboda där vi stannde över natten hos Sandra, André och Theo. Vi spelade kort, basket och besökte Skäggets egna lilla tivoli, kul.
 
Dagen där på gick vi upp ganska tidigt och kom iväg vid 9, tror jag det var? De ställen som vi stannade på på vägen var: Gränna - där vi köpte polkagrisar, Ljungbyhed - där åt vi lunch på Max, Helsingborg - besökte loppis, storsade runt på stan, köpte shorts för att det var så varmt (28 grader i skuggan) innan vi fortsatte färden mot Landskrona och vandrarhemmet. Där lagade vi ihop Bobbys currybaconäppelsås med pasta till middag. Kastade i oss middagen, bytte om och for iväg till Malmö och arenan. EUROVISION SONG CONTEST stod på schemat, sjuk jäkla upplevelse. Danmark vann, tror ni det var många danska där eller? OOOOOM det var. Dock hade jag väldans huvudvärk, men men...
 
På vägen hem stannade vi även till Värnamo, Mjölby och Norrköping - där vi passade på att hälsa på vår allas kära Bob. Trevligt att se hennes ansikte såhär inför USA-resan som är nu på lördag! Rebecca och jag gjorde en grym insats att köra ända ner till Malmö, se eurovision och typ vända hem igen, kredd till oss! På söndagskvällen kan man säga att jag var sådär lagom mör. Somnade gott den kvällen. 
 
I måndags, igår och idag har bestått av att packa, packa, packa och planera det sista inför min, Rebeccas och Carolines största äventyr någonsin. Kommer bli en helt sjuhelvetes upplevelse i USA både tror och hoppas jag. 
I´M SO EXCITED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0