SUMMER FEELINGS

Jobbade på flygis imorse: 06.00-10.30. Blev sen upplockad av Therese och då for vi hem till mig. Jag duschade av mig och sen drog vi ner på stan. Hittade inget kul så vi gick och fikade. Satt ute på Pelikan i solen, asmysigt. Sen tog vi en sväng förbi kryddan och åt en glass. Efter det blev jag skjutsad till sjukhuset och hämtade mammas bil och åkte hem. Bytte om och drog sen och gymma med Nilsson. Va helt slut efter... Åkte i alla fall och hämtade mamma som slutade jobbet och sen tog vi en sväng till blomsterlandet för att köpa lite blommor som mamma och jag ska plantera typ nu när jag har skrivit klart det här inlägget. Sen blir det en dusch och åka till pojkvännen min. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh, då måste vi ha gått om varandra totalt! Jag var nere på stan och klippte mig, och sen var jag också och gymmade xD

2013-05-06 @ 18:32:18
Postat av: kråkan

Det var jag som skrev den förra kommentaren xD

Svar: ah vi måste ha gjort det alltså haha :)

2013-05-06 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0